Just another WordPress.com site like the others

Re-virgo

Okeej så här igger det till.

För något år sen började jag blogga, till en början ganska seriöst och det blev minst 4 inlägg i veckan. Men efter ett tag hade jag lite för många bollar i luften och lite för många problem i ryggsäcken så jag la ner det där ganska snabbt.

Hur som helst, jag ska nu då försöka mig på det här igen och den här gången kommer det gå bättre delvis för att mitt liv är mer strukturerat och för att jag under en tid gått och samlat på mig material om ämnen som i allra största grad berör mig både på gott och ont.

Men ta det ”cool” jag gör det här med glimten i ögat och ev komentarer är alltid välkommet till lika så kritik, tanken är ju att ni som läser ska få några minuters trevlig/kul läsning a.k.a road-joy.

Men tills vidare, Auf Wiedersehen

Kommentera

