Just another WordPress.com site like the others

Vart tog hjärnan vägen?

Jag vet att man inte bör hacka på andra bloggar, men fan jag kan inte låta bli för vissa saker stör mig så fruktansvärt mkt.

T.ex har vi ju då bloggerskan Mogi, hon e så ”hip” så hon har till och med en egen ordlista med egenpåhittade ord. ”Give me a break” kan det bli värre än så? Inte nog med att dom är akademiskt obefintliga hon vet inte ens själv vad dom ”betyder”.

Wtf, helt seriöst vad fan är Pördey? snälla förklara, eller ännu bättre visa mig ett enda uppslagsverk med det ordet i sig.

Vart fan tog hjärnan vägen? Men uppenbarligen så krävs det inte mkt hjärna för att bli erkänd som bloggare så från och med nu går jag ”all in” och satsar 100% på detta.

Men tills nästa gång. Attera totus sanctus

Kommentera

