Just another WordPress.com site like the others

Lite tankar

Allright jag borde egentligen knoppa nu då jag ska upp rellativt tidigt, men jag kände ett tvång att skriva ett kort inlägg först.

Det är snart dags att gå upp och åka till jobbet, 13 härliga timmar som väntar på mig :), japp det stämmer mär jag jobbar helg kör jag dubbla pass så man bör vara ganska klar i skallen annars krashar man.
då kan man ju fråga sig, vad jobbar han med som har så långa arbetsdagar? Jo jag knegar som personlig asse. Det är ett fantastiskt jobb som jag trivs oerhört bra med. Som sagt 13 på helgerna, annars är det 7 timmar som gäller.

Btw tänkte passa på att förtydliga att NEJ jag hatar inte religion om någon nu mot förmodan skulle få för sig det pga mitt tidigare inlägg, det jag ogillar är att man använder det som en ursäkt som rättfärdigar vissa saker.

Näe nu är det dags att knoppa men jag återkommer vid ett annat tillfälle och då tänkte jag berätta lite mer om arbetet som personlig asse.

Over and out

Kommentera

