Just another WordPress.com site like the others

Cancer

Okej nu är vi inne i Oktober och som dom flesta vet är detta rosa bandets månad så detta inlägg går först och främst till alla kvinnor där ute som kämpar för att bli friska från bröstcancer men jag tänkte även klämma in människor som kämpar för att bli friska från cancer över lag och anhöriga till dessa människor.

Jag beundrar dessa människor för deras styrka och för deras vilja att leva, jag har själv förlorat en närstående i cancer och vet hur lurig sjukdomen kan vara och hur jobbigt det är att som anhörig stå och se på medans någon man älskar sakta tynar bort. Till alla er som känner någon som har eller har haft cancer tillägnar jag en tanke eller två.

Till sist sänder jag mina tankar till min bästa vän och vapendragare Marcus med familj, jag vet vad du går igenom och du ska veta att jag finns här 24/7 det är bara att lyfta luren.

 

Kommentera

