Just another WordPress.com site like the others

Jag vill sova!

Jag är så sjukt trött, kan knappt hålla ögonen öppna. Sitter på jobbet och pillar på datorn och försöker hålla mig vaken, sov ca 8h denna natt vilket är ganska mkt för att vara jag men ändå känner jag mig helt färdig.

Jag antar att det är årstiden som är orsaken, mörkret kryper över en redan vid 17-tiden och innan man hinner hajja till är det mörkt….. Fan vad jag längtar till sommaren.

Jag ska bara sluta ögonen en liten stund jag lovar….

Kommentera

