Just another WordPress.com site like the others

Oh I feel so delightfully white trash.

Ibland önskar jag nästa att jag var född till ”Trailer trash”, inte nödvändigtvis något negativt dock utan snarare något positivt. Tänk er själva utanförskapet, att inte platsa i samhället och egensinnigheten. Dessa egenskaper är dom perfekta ingredienserna för en ”Attention hoe” och jag måste motvilligt erkänna att jag älskar uppmärksamhet 😛 kan inte komma på någon annan förklaring till vissa saker och vissa val i livet så som tatueringar, piercingar och valet av kläer.

Ordet ”Trailer trash” har dock fått en ganska negativ klang i samhället då det förknippas med alkoholiserade amerikaner som bor i en villavagn och är totalt IQ befriade, ociviliserade incetiuösa bonnläppar. Så jag tror att jag föredrar ”White trash” eller ”Attention hoe” istället.

Vad är det då som får människor som jag att sukta efter uppmärksamhet? Ja det är en bra fråga och helt ärligt, jag har inte en jävla aning men jag vet med säkerhet att det inte handlar om bekräftelse för det får jag hela tiden ändå. Jag älskar ”bodyart” hela konceptet, livsstilen och subkulturen och det handlar om så mkt mer än att bara fylla kroppen med bläck, där finns en otrolig gemenskap likt en familj, ja fan vi är en enda stor familj.

Hahaha Jag ser mig själv som en Rockstar så:

I live like a Rockstar, I act like a Rockstar and I will For sure die like a Rockstar!

Kommentera

