Just another WordPress.com site like the others

Öl, biljard och spöken

jag då

jag i mitt esse

Jaha då var den här helgen över, Alla helgonaafton firades med vänner på biljardpalatset och med ett relativt flödande intag av alkohol. Vi drog senare vidare till Harry B James där dom hade Halloween- Metallica fest och där jag höll på att inte bli insläppt pga att jag ”verkade” för onykter när jag i själva verket inte alls hade drukit speciellt mkt.

Hur som helst så blev vi till slut insläppta men väl där inne fick jag en jävla huvudvärk så vi blev inte kvar så värst länge.

Tidigare på dagen var jag en sväng hos frisören och fixade frillan, jag behövde det då jag inte varit där på ca 2 månader. Så nu är man som man borde igen 🙂 

Ett svar

  1. Haha älskar dina ögon i denna bild bror 😀
    Hoppas allt är bra med dig.

    november 1, 2010 kl. 11:19 f m

Kommentera

