Just another WordPress.com site like the others

He gettin a tattoo

Okeej har nu då gaddat nig igen 🙂 blev riktigt nöjd, en diamant över strupen vart det den här gången.

this is me

new tattoo

Jag måste säga att jag blev riktigt nöjd, är dock lite o0säker på vad jag kände. Gjorde det ont? hmm både ja och nej, bitvis gjorde det skit ont och vissa stunder gjorde det inte alls ont men mest av allt var det nog mest obehagligt. Som sagt det blev en diamant över strupen i färgerna svart, vitt och rött. Det är fantastiskt vad man kan göra med en nål och lite färg, jag menar det är nice att se ett motiv växa fram på huden från att ha varit en stencil till att utvecklas till ett hudfast motiv, its a kind of magic.

Har en sittning till inplanerad den 8:e december och då ska jag göra en bakgrund på bröstet och samtidigt länka ihop bröst och hals till en enhet, för er som inte vet så har jag ett hjärta och två svalor på bröstet sen tidigare. Jag ser fram emot den 8:e dec då jag längtar tills att det blir en enhet och inte flera olika motiv, ett enda stort motiv ska det vara.

Adrenalinet och smärtan blandat med längtan efter det färdiga motive är det som driver mig framåt i frågan och kroppskonst, hade det inte gjort ont och hade jag inte fått kickar av det vette fan om jag hade gjort det över huvudtaget.

Kommentera

