Just another WordPress.com site like the others

Mitt liv är näst intill fulländat

Jag har funderat mkt på mitt liv och vad jag har lyckats åstakomma med det hittills. Jag har kommit fram till att jag har uppnått en massa saker, t.ex lyckades jag ta mig ur en sjukt jobbig period i livet, helt på egen utan hjälp från utomstående.

Jag har flyttat från min hemort till Sveriges huvudstad, jag har ett jobb som jag trivs oerhört bra med, jag har en flickvän som är mitt allt på jorden Jag älskar dig Emilia och värderar dig och mig högst av allt. Och jag tror och vet att hon har hjälpt till att göra mig till en ännu bättre person.

Jag har helt fantastiska vänner som finns där när man behöver dom, för att inte tala om min familj och dom nya delarna av den som tillkommit på senare tid.

Mitt liv är nästan fulländat, det finns bara några saker kvar att fixa sen är det ”Complete”…

2 svar

  1. Hey bror.
    Ville bara talla om för dig att vad som än händer och sker så finns alltid jag för dig ifall du behöver prata.
    Jag älskar dig storebror.

    november 19, 2010 kl. 11:21 f m

    • Jo men jag har ju inga problem, det är ju det inlägget handlar om att jag har ett så jävla bra liv

      november 19, 2010 kl. 11:39 f m

Kommentera

