Just another WordPress.com site like the others

Tomtar på loftet? Näe kanske inte..

Jaha då sitter jag här igen och skriver några rader. Jag har inte orkat skriva på ett tag men nu tyckte jag att det skulle vara dags att uppdatera lite. Var och såg Sabaton i lördags på fryshuset och jag måste säga att det var en fenomenal spelning, både förband och huvudatraktion gjorde väldigt bra ifrån sig och lämnade en nöjd publik efter sista låten.

Sedan tänkte vi ju då dra på efterfest på Harrys, jo tjena kommer dit vid 23.30 och hamnar i kö och efter 10 min i kö hade vi förflyttat oss ca 4 m då bestämde jag att vi skiter i det och åker hem ist. Det var lika bra att vi gjorde det för dagen efter bar det av till jobbet och sen vidare till kontoret på lite julfika, kan ju säga som så att trotts endast 3 öl kvällen före så var jag tjock i skallen och riktigt tung i kroppen dagen efter.

Har köpt nya maskiner och nya färger så snart kan jag förhoppningsvis  komma igång med gaddandet igen, och jag hoppas verkligen att dom kommer i morgon haha jag känner mig som ett barn på julafton :P……

2 svar

  1. Hey bror.
    Jag hoppas du kan gadda mig snart igen oxå..
    skulle verkligen vilja bli klar men åtminstode en av dom..
    sorry att vi inte kan komma till er till helgen..
    Skulle verkligen vilja det men det finns inte pengar för det.
    kramar syster yster

    december 1, 2010 kl. 11:46 f m

  2. vi ska nog kunna lösa det men jag lovar inget

    december 4, 2010 kl. 2:15 f m

Kommentera

