Just another WordPress.com site like the others

The art of war, ett måste för alla bokmalar

Kvällen har varit riktigt nice. Vi har fira min och tjejens födelsedag, Emilia har redan fyllt och jag väntar förbrilt på att den 17:e ska inträffa. Kvällen började med att våra familjer samlades för en fördrink i form av bol gjord på vin, äppeljos, sprite, hallon, annanas och stjärnfrukt.

Sen var det då dags för lite käk, mer specifikt inbakad fläskfilé med hasselbackspotatis, grönpepparsås och vin/öl. Till dessert blev det chokladmossé med hallon och physalies och en liten biskvi med kaffe.

Givetvis fick vi en del gåvor oxå, bla fick vi kokböcker av Leila Lindholm och Per Morberg, Avatar DVD, ett sett med 7 st rakknivar och givetvis som titel avslöjar boken The art of war av San tzu + att jag fick den bästa presenten av min älskling igår nämligen mina nya maskiner, sweeeeeeeeeeet :).

Hur som helst det varen väldigt trevlig kväll med massa god mat och många skratt.

Idag då eftersom kl är över 24 blir det en tripp med mor och far in till gamla stan och sen på kvällen blir det bowling med vännerna och förhoppningsvis en del öl då oxå men men mer om det vid nästa inlägg…….

Kommentera

