Just another WordPress.com site like the others

På tuben och ett betongtak

Alltså jag är inte lättmagad eller speciellt känslig för vissa saker och jag är speciellt inte känslig för att åka tåg, men i morse på tunnelbanan fi fan säger jag bara antingen så var föraren packad eller så har han fått licensen i flingpaketet.

Det var ta mig fan den ryckigaste turen jag någonsin varit med om, och där satt jag och försökte dricka mitt kaffe plus att jag inte han käka någon frulle i morse så jag satt inte bara där och försökte dricka mitt kaffe utan jag gjorde det på tom mage.

Ända från liljeholmen hela vägen inte till Sthlm central, jag trodde jag skulle kräkas flera gånger och jag kände hur magsyran riktigt sköt upp i matstrupen såå jag säger bara ”shame on you Mr. Tunnelbaneförare”.

Jag har kommit på att betongtak är förbannat hårda 😛 håller på att göra små fina hål i taket på jobbet och det mina vänner, det vill jag lova är världens bästa träningspass.

Det skakar och darrar och låter så in i helvete, och just som mjölksyran känns som mest inser man att taket är olika hårt på olika ställen och att på vissa ställen tar borrhuvuden knappt inget alls.

Förbannade jävla helvetes skit tak!….

Kommentera

