Just another WordPress.com site like the others

Tattoos i överflöd och tidsbrist på köpet

Mu stundar julen till och det är mycket som ska hinnas med. Klapparna ska inhandlas och det börjar dra ihop sig för min egen del att flytta röven från Sthlm och ner till borås för att hälsa på föräldrarna. För att vara exakt så far jag i morgon ca 13.10 om jag inte minns fel, skönt med lite julledigt eller? Nu visar det sig att jag inte får så mkt ledigt ändå, jag råkar vara ”för snäll” och i stort behov av cash så jag har ju givetvis tackat jag till at gadda en del när jag väl kommer ner. Dock ska tilläggas att beslutet är inget jag ångrar då jag med nöje kör lite motiv.

Jag har själv en sittning inplanerad den 13:e Januari och då ska jag äntligen få färdigt mitt bröst så att jag kan gå vidare till nästa projekt som i mitt fall är laserbehandling av en del tatueringar, det är ju så att med tiden som går så ändrar man inriktning och stil. Stilen jag hade när jag skaffade mina första gaddar är inte direkt någon stil jag har idag, och stilen jag har idag skulle jag aldrig drömma om att skaffa när jag började gadda mig.

Min stil idag är Traditionell/Old School/New School och det trivs jag utomordentligt bra med, inte nog med att den är snygg det är sjukt stilren också och man kan mixa motiv hej vilt utan att det ser skumt eller konstigt ut. Jag gör med nöje Traditionella motiv själv när det är jag som håller i maskinen, tyvärr är det inte så många i min vänskara som delar mina åsikte om Old School så jag får kriga för att kunna genomföra vissa motiv.

Jag har 5 sitningar inplanerade med nära och kära och än så länge är det uppdelat på 2 dagar så får se om jag hinner och vad jag hinner, måste ju umgås med familjen lite oxå. funderar på att klämma in 3 st i morgon kväll så att jag kan köra lite mindre på torsdag och sen inget dom resterande dagarna men vi får se vad som händer ”i´ll keep ya updated”……..

Kommentera

