Just another WordPress.com site like the others

Ledig, köttförssås och bio

Som rubriken avslöjar var jag ledig igår, mkt skönt har inte sovit som jag borde denföregående veckan och är helt slut i kroppen inte minst huvudet. ”I´am Zombiefied”. Nå väl vaknade runt 10.30 och kunde inte förmå mig själv att gå upp så jag låg kvar i sängen ett bra tag och kollade på tv.

Tillslut fick jag tummen ur och gick upp och duschade. Sen kom jag inte längre, hamnade i något sorts ”mjukbyx mode” i några timmar. Sen fick jag ta mig i kragen och verkligen klä på mig propert för sen skulle det lagas mat, Emilia var en utmärkt kock och gjorde grymt god köttfärssås. Där satt jag och slevade i mig som aldrig förr kändes det som och oj så mätt jag vart.

Sen var det dags att dra på bio på filmen om Facebook, The social network. Den var faktiskt riktigt bra, sen vad som är sant och inte det tåls att spåna i men helt klart värd att ses var den iaf. Det är helt sjukt om man tänker efter facebook började som en College grej och slutade i ett miljardföretag, Mark Zuckerman som äger Facebook är världens yngsta dollarmiljardär och företaget är värderat till omkring 25 miljarder dollar…..

Sug på den karamellen ett tag 😛

Kommentera

