Just another WordPress.com site like the others

When inspiration fades away

Jag upptäckte att jag inte har skrivit på ett tag och tyvärr är det så att att min inspiration sakta men säkert har börjat blekna och jag kan inte hitta glöden. Men jag ska försöka ta mig i kragen och leta på lite inspiration igen.

Har varit så sjukt trött på sista tiden, skulle kunna somna nästan när som helst.Jag vill ha sol och värme och framförallt semester, åka bort och bara koppla bort allt för en stund och ladda om batterierna. Det mesta känns rätt omotiverat för tillfället.

inga nya projekt på gång för tillfället, allt ligger på is. Borde verkligen komma igång med tatuerandet så att jag får in lite mer rutin men det är samma sak där motivationen är vag.

sova

skönt

Kommentera

