Just another WordPress.com site like the others

I truly hate mornings

bad

i hate mornings

Morgonen är den absolut värsta tiden på dygnet oavsett vad! Jag har aldrig varit en morgon-människa och kommer aldrig att bli det och det är ta mig fan ren skitsnack att man kan lära sig att bli en morgon-människa för antingen är man det eller så är man det inte.

Och när man som bäst sitter och försöker sig på att dricka sitt kaffe trots att man känner och beter sig som en zombie sitter folk på tuben eller pendeln och stirrar på en som om man inte vore riktigt klok. Det händer mig dagligen och det gör mig lika irriterad varje gång, jag vet att jag är snygg men deyt är väl inte skäl nog att stirra?

Och nu när jag ändå är igång och gnäller måste jag ta upp en sak som jag inte förstår mig på nämligen folk som blir ihop, bråkar och kancelerar förhållandet och sen blir ihop igen! Wtf har dom hört talas om uttrycket aldrig samma partner 2 ggr? Det finns ju en anledning till varför förhållandet inte håller, det kommer aldrig att bli vad det var gång nr 2 ändå så varför ens försöka? Visst måste ett förhållande innehålla bråk men när det går så långt att det tar slut är det bara att lägga ner direkt för att det kommer med stor sannolikhet inte bli något bra nästa gång och det kommer att sluta på samma sätt. Det kallas för en ohälsosam rellation.

Kommentera

